1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Sağlık Bakanı Pilli: Bugün Kovid 19 tedavisi gören iki hastamızı kaybettik

Sağlık Bakanı Pilli: Bugün Kovid 19 tedavisi gören iki hastamızı kaybettik

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KKTC Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Hastanesi’nde korona virüs tedavisi gören iki hastanın hayatlarını kaybettiğini açıkladı.

Bakan Pilli açıklamasında, “Covid-19 tanısıyla yoğun bakımda tedavi gören 2 hastamız hayatını kaybetmiştir.

67 yaşında (erkek) E.A hipertansiyon hastası olup, 31 Ocak 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.

58 yaşında (erkek) S.Y kroner arter hastası olup, 2 Şubat 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.

Merhum kişilere Allah’tan rahmet , yaslı ailelerine başsağlığı ve  sabırlar dilerim.Hepimizin başı sağolsun. ” dedi

 

Sağlık Bakanı Pilli: Bugün Kovid 19 tedavisi gören iki hastamızı kaybettik
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.