Ülkemizde pandemi koşulları halkı her anlamda zorlamaya başladı. Çoğu iş yeri sahibi, Bakanlar Kurulu kararları gereği işletmelerinin kapısını daha açamadı. Birçok çalışan, işlerine başlangıç dahi yapamazken KIB-TEK elektrik kesintisi ile halkı cezalandırmaya hazırlanıyor.
KIB-TEK’ten halka 3 gün mühlet!
KIB-TEK, kullanıcılara dün SMS yoluyla, var olan elektrik borcunun ödenmemesi durumunda kesintiye gidileceğine dair bilgilendirmede bulundu. KIB-TEK, halka borcunu ödemek için 3 gün mühlet verdi.





