Aşı olmaması nedeniyle bazı belediyelerdeki sağlık ocaklarında vatandaşların geri döndürülmesinin sorulması üzerine Sağlık Bakanı Üstel “Başbakanımız Ankara’ya gidiyor, bize aşı getirecek” dedi.
Bakan halka beklemesini tavsiye edip “Herkes biraz bekleyecek, aşı sorunumuz yoktur” dedi.
Yeni Düzen Gazetesi

