1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi – Gündem Kıbrıs Gazetesi

Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi – Gündem Kıbrıs Gazetesi

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala



Törene; Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, İlçe ve PGM Bölüm Müdürlerinin yanı sıra Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü ile emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları aileleriyle birlikte katıldı.

Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu ifade etti. Polisliğin sadece bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını belirtti.

Polis Teşkilatı’na vermiş oldukları özverili hizmetlerden dolayı, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan tüm polis mensupları ile ailelerine teşekkür eden Adalıer, kendilerine sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam temennisinde bulundu.



Source link

Emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına plaketleri takdim edildi – Gündem Kıbrıs Gazetesi
+ -

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.