İki Toplumlu Sağlık Komitesi Eş Başkanı Dr. Cenk Soydan, Güney Kıbrıs’tan Oxford/AstraZeneca aşısı gelmesinin beklendiğini açıkladı. Soydan, iki bin doz AstraZeneca aşısının gelecek hafta ülkeye geleceğini belirtti.
Kıbrıslı Rum eş başkan Leonidas Filaktou CNA’ya yaptığı açıklamada, Kıbrıslı Türk eş başkan Cenk Soydan ve uzmanlarla yapılan bir telekonferansta hızlı testler hakkında bilgi alış verişinde bulunulduğunu ve testler hakkında kullanımları, sıklığı ve türleri ile ilgili soruları cevapladıklarını söyledi.

