1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. 2.000 doz AstraZeneca aşısı KKTC’ye geliyor

2.000 doz AstraZeneca aşısı KKTC’ye geliyor

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İki Toplumlu Sağlık Komitesi Eş Başkanı Dr. Cenk Soydan, Güney Kıbrıs’tan Oxford/AstraZeneca aşısı gelmesinin beklendiğini açıkladı. Soydan, iki bin doz AstraZeneca aşısının gelecek hafta ülkeye geleceğini belirtti.

Kıbrıslı Rum eş başkan Leonidas Filaktou CNA’ya yaptığı açıklamada, Kıbrıslı Türk eş başkan Cenk Soydan ve uzmanlarla yapılan bir telekonferansta hızlı testler hakkında bilgi alış verişinde bulunulduğunu ve testler hakkında kullanımları, sıklığı ve türleri ile ilgili soruları cevapladıklarını söyledi.

2.000 doz AstraZeneca aşısı KKTC’ye geliyor
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.