Sağlık Bakanı Ünal Üstel, önümüzdeki hafta Türkiye Cumhuriyeti’nden Koronavirüs aşısı geleceğini kamuoyuna duyurdu.
Önümüzdeki hafta Türkiye Cumhuriyeti’nden gelecek olan aşıları müjdeledikten sonra Üstel, “Gelecek aşı miktarıyla toplumumuzun çoğu aşılanacak. 2021 yılının sonuna kadar bu hastalıkla mücadele devam edeceğiz, yaşam şartlarımızı ona göre ayarlamamız lazım” ifadelerini kullandı.
“2021’de aşı diye bir problemimiz olmayacak”
Türkiye’nin aşı çalışmalarına da değinen Ünal Üstel, “Anavatan kendi aşısını üretmesiyle beraber aşıya ulaşma konusunda sıkıntı yaşamayacağız. 2021’de aşı diye bir problemimiz olmayacak” dedi.



