1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Önümüzdeki hafta aşı geliyor!

Önümüzdeki hafta aşı geliyor!

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 

 

Sağlık Bakanı Ünal Üstel, önümüzdeki hafta Türkiye Cumhuriyeti’nden Koronavirüs aşısı geleceğini kamuoyuna duyurdu.

Önümüzdeki hafta Türkiye Cumhuriyeti’nden gelecek olan aşıları müjdeledikten sonra Üstel, “Gelecek aşı miktarıyla toplumumuzun çoğu aşılanacak. 2021 yılının sonuna kadar bu hastalıkla mücadele devam edeceğiz, yaşam şartlarımızı ona göre ayarlamamız lazım” ifadelerini kullandı.

“2021’de aşı diye bir problemimiz olmayacak”

Türkiye’nin aşı çalışmalarına da değinen Ünal Üstel, “Anavatan kendi aşısını üretmesiyle beraber aşıya ulaşma konusunda sıkıntı yaşamayacağız. 2021’de aşı diye bir problemimiz olmayacak” dedi.

 

Önümüzdeki hafta aşı geliyor!
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.