Başbakan Ersan Saner, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrasında açıklamalarda bulundu.
Başbakan Saner, 15 Şubat Pazartesi tüm bankaların açık olacağını duyurdu.
Başbakan Saner, 13 Şubat Bakanlar Kurulu’nda alınan karar neticesinde bankaların minimum personelle mesai saatlerinde görev yapmasına karar verildiğini iletti.

