1. Haberler
  2. Kıbrıs Gündem
  3. Başbakan Sucuoğlu’nun beklediği davet geldi

Başbakan Sucuoğlu’nun beklediği davet geldi

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 

 

 

Başbakan .Faiz Sucuoğlu, Türkiye’den beklediği daveti sonunda aldı.

Türkiye ile KKTC arasında imzalanması beklenen 2022 yılı Ekonomik ve Mali İşbirliği Protokolü’nün görüşülmesi için Türkiye’ye Maliye bakanı Sunat Atun ile birlikte davet edildi.

Başbakan ve Maliye Bakanı’nın Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay ile görüşeceği ve protokole son şeklini verip imza atacağı öğrenildi.

Başbakan Faiz Sucuoğlu ve Maliye Bakanı Sunat Atun’un yakın zamanda Ankara’ya gitmesi bekleniyor.

 

 

 

Başbakan Sucuoğlu’nun beklediği davet geldi
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.