1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Güney’e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi – Kıbrıs Manşet

Güney’e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi – Kıbrıs Manşet

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Rum polisi, 30 yaşındaki Hintli şahsı 8 kilogram opioid sınıfı uyuşturucu ithal etmekten tutukladı.

Haravgi gazetesi, bahse konu uyuşturucunun geçen pazartesi posta aracılığıyla geldiğinin tespit edildiğini yazdı.


Habere göre Avusturya’dan gelen “resim boya malzemeleri” menşeli şüpheli pakette yapılan aramada 40 naylon poşette tehlikeli madde olarak addedilen “papaver somniferum”(haşhaş) tohumları ve afyon haşhaşından elde edilen kurutulmuş kapsüller bulundu.

30 yaşındaki Hintli için mahkemede sekiz gün tutukluluk emri verildi.

Habere göre bahse konu şahıs bu ürünlerin tanıtım ve satışını TikTok üzerinden yapıyordu.



Source link

Güney’e postayla 8 kilogram uyuşturucu geldi – Kıbrıs Manşet
+ -

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.