1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. İçişleri Bakanı Ünal Üstel’den 14 mart tıp bayramı mesajı

İçişleri Bakanı Ünal Üstel’den 14 mart tıp bayramı mesajı

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yaşadığımız salgın döneminde bir kez daha anlaşıldığı gibi, sağlık her şeyden önde gelmektedir. Tüm dünyayı etkileyen koronavirüs salgını ile mücadele süresince, büyük fedakarlıklarla toplum sağlığı için canla başla çalışan hekimlerimiz ve sağlık çalışanlarımız sayesinde, büyük başarılar elde edilmiştir. Salgının getirmiş olduğu tüm zorlu koşullara ve olumsuzluklara rağmen, salgın dışındaki hastalıkların tedavilerinin de aksatılmamış olması, yine hekimlerimiz ve sağlık çalışanlarımızın özverili çalışmaları ile mümkün olmuştur.

Ülkemizin sağlık sektörünün her geçen gün gelişmesi, yeni teknolojilerin sağlık hizmetlerine entegre olması, son derece memnuniyet vericidir. Ülkelerin gelişmişlik düzeyinin en temel göstergelerinden biri olan sağlık hizmetlerine ulaşım, insan sağlığının korunması, mevcut sağlık sorunlarının giderilmesi, hepimizin en önemli hedeflerindendir.

Kutsal, saygın ve onurlu bir meslek olan hekimlik mesleğini büyük bir özveriyle yerine getiren tüm doktorlarımızın ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı en içten teşekkürlerimle kutlar, sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim.

İçişleri Bakanı Ünal Üstel’den 14 mart tıp bayramı mesajı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.