1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. KKTC’de Covid-19’dan bir ölüm daha !

KKTC’de Covid-19’dan bir ölüm daha !

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

KKTC Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, 81 yaşında bir erkek hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı. Pilli açıklamasında; ‘Covid-19 tanısıyla 28 Ocak 2021 tarihinde hastaneye yatırılan hasta , 30 Ocak 2021 tarihinden bu yana yoğun bakımda tedavi görmekteydi.

Hipertansiyon hastalığı ve diyabet olan 81 yaşında (erkek) M.H tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetmiştir.

Merhuma Allah’tan rahmet , yaslı ailesine başsağlığı ve  sabırlar dilerim.Hepimizin başı sağolsun.’ dedi.

 

KKTC’de Covid-19’dan bir ölüm daha !
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.