1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Kovid-19 nedeniyle vefat edenlerin sayısı 3’e yükseldi !

Kovid-19 nedeniyle vefat edenlerin sayısı 3’e yükseldi !

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

35 Yaşında ! Bir can kaybı daha !

KKTC’de koronavirüs  tedavisi gören 35 yaşındaki Muhammad Farhan Shahzad hayatını kaybetti.

KKTC Sağlık Bakanı Pilli bugün Kovid-19 nedeniyle 2 kişinin hayatını kaybettiği bilgisini saat 11.00 itibarıyla bildirmişti.  Ancak haber kaynaklarımıza gelen bilgiler arasında saat 12.00 sıralarında bir kişinin daha hayatını kaybettiğini öğrendik.

Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Kovid-19 nedeniyle tedavi gören 35 yaşındaki Muhammad Farhan Shahzad’in hayatını kaybettiği bilgisini aldık.

Buna göre bugün ülkemizde Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 3’e yükseldi. Öte yandan KKTC’de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı ise 20’ye yükseldi.

Kovid-19 nedeniyle vefat edenlerin sayısı 3’e yükseldi !
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.