35 Yaşında ! Bir can kaybı daha !
KKTC’de koronavirüs tedavisi gören 35 yaşındaki Muhammad Farhan Shahzad hayatını kaybetti.
KKTC Sağlık Bakanı Pilli bugün Kovid-19 nedeniyle 2 kişinin hayatını kaybettiği bilgisini saat 11.00 itibarıyla bildirmişti. Ancak haber kaynaklarımıza gelen bilgiler arasında saat 12.00 sıralarında bir kişinin daha hayatını kaybettiğini öğrendik.
Lefkoşa Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi’nde Kovid-19 nedeniyle tedavi gören 35 yaşındaki Muhammad Farhan Shahzad’in hayatını kaybettiği bilgisini aldık.
Buna göre bugün ülkemizde Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı 3’e yükseldi. Öte yandan KKTC’de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı ise 20’ye yükseldi.




