1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Metropol Süpermarkette pozitif vaka!

Metropol Süpermarkette pozitif vaka!

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Metropol Süpermarket sosyal medya hesabından çalışanlarından iki kişinin PCR testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Metropol Girne’deki personel ile PizzyBurger Girne’de çalışan personelinin koronavirüse yakalandığını duyuran şirket, hizmete bir süre ara verdiği bilgisini paylaştı.

 

 

“Değerli Halkımıza Duyuru

Covid-19 tedbirleri kapsamında en üst seviyede önlem almış olmamıza rağmen METROPOL Girne çalışanımız olan bir kişinin ve PizzyBurger Girne çalışanımız olan bir kişinin PCR testi sonuçları POZİTİF çıkmıştır.

Çalışanlarımızın ve halkımızın sağlığını korumak amacıyla METROPOL Girne ve PizzyBurger Girne işyerlerimizin faaliyetlerini geçici süreliğine durdurmuş bulunmaktayız.

Sağlık Bakanlığı ve Girne Belediyesi işbirliğiyle gerekli çalışmalar başlatılmıştır.

Anlayışınız için teşekkür eder , sağlıklı günler dileriz.”

 

Metropol Süpermarkette pozitif vaka!
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.