Sağlık Bakanı Ali Pilli Şubat sonuna kadar 100 bin kişinin aşılanmasının hedeflendiğini duyurdu.
Ali Pilli, aşılarla ilgili planın yapıldığını Mart sonu Nisan başına kadar halkı aşılayıp tüm sektörleri açmak istediklerini kaydetti.
Bakan Pilli’nin açıklaması:
“Aşı merkezi sayısını 27’ye çıkardık. Sağlık çalışanları 65 yaş üstü polis ve yaşlı bakım merkezlerindekiler aşılandı. İkinci doz aşılara geçildi. 50 yaş üzeri kronik vakaların aşılanmasına başlanacak. Önümüzdeki günlerde Türkiye’den aşı gelecek, Şubat sonu 100 bin kişi aşılarsak büyük rahatlama olacaktır. 50 bin doz aşı yaptık. AB’den de 2 bin Oxford Astrazeneca aşısı gelecek.”




