KKTC Sağlık Bakanlığı Tarafından yapılan açıklamada bugün hayatını kaybeden şahsın covid19 yüzünden hayatını kaybetmediğinin belirlendiği belirtildi.
Açıklama şöyle:
Kovid-19 tanısıyla başvuran 35 yaşındaki M.F.S’nin tedavisi yapılmış ve en son yapılan son iki Kovid-19 testleri negatif olarak belirlenmiştir. Aynı zamanda kronik böbrek hastası olan Muhammad Farhan Shahzad böbrek yetmezliği komplikasyonu nedeniyle hayatını kaybetmiştir. Dolayısıyla bugün basında yer alan hastanın vefatı Kovid-19 nedeniyle değil, böbrek yetmezliğine bağlı komplikasyon nedeniyle gerçekleşmiştir.

