1. Haberler
  2. Kıbrıs Gündem
  3. Taşımacıların eylemi 4. gününde devam ediyor

Taşımacıların eylemi 4. gününde devam ediyor

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kıbrıs Türk Toplu Taşımacılar Birliği (KTTTB) pandemi nedeniyle çalışamadıklarından dolayı seyrüsefer, muayene, T izin belgesi ücreti, yıllık vergi, çalışanların sosyal sigorta ve ihtiyat sandığı ödemelerinden muafiyet talepleri yanıtsız kaldığı gerekçesiyle Salı günü Lefkoşa’da başlattığı araçlı eyleme devam ediyor.

 

“Araçlarımızı devretmeye getiriyoruz, çünkü ödeyemiyoruz” sloganıyla eylem yapan birlik, KKTC ve Türk bayrakları astıkları çok sayıda otobüs ve minibüslerle Başbakanlık önündeki eylemini dördüncü gününde de sürdürüyor.

 

Kıbrıs Türk Toplu Taşımacılar Birliği (KTTTB) Başkanı Menteş Aytaç, dün taleplerini Maliye Bakanı Dursun Oğuz’a ilettiklerini, Oğuz’un taleplerine sıcak bakmadığını ancak Başbakan Ersan Saner’e aktaracağını söylediğini açıklamıştı.

 

Taleplerine henüz olumlu yanıt almadıklarını söyleyen Menteş Aytaç, bugün yaptığı açıklamada da, eyleme devam edeceklerini vurguladı.

Taşımacıların eylemi 4. gününde devam ediyor
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.