1. Haberler
  2. Kıbrıs Gündem
  3. Tıp-İş’in polikliniklerde başlattığı grev askıya alındı

Tıp-İş’in polikliniklerde başlattığı grev askıya alındı

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 

 

 

ıbrıs Türk Hekimler Sendikası (Tıp-İş), 8 Nisan’da polikliniklerde ve vatandaşlık kurullarında başlattıkları eylemlerini askıya aldı.

Tıp-İş Yönetim Kurulu adına açıklama yapan Dr. Mustafa Taşçıoğlu, Sağlık Bakanı Ali Pilli’nin soruşturma ve sözleşme fesih işlemlerini resmi yazı ile geri çekmesi ve protokol masası için en geç 18 Nisan’a kadar başlanacağı sözünü vermesi üzerine eylemlerini askıya aldıklarını açıklayarak, sadece vatandaşlık kurullarında grevlerinin sürdüğünü duyurdu.

Tıp-İş’in polikliniklerde başlattığı grev askıya alındı
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.