1. Haberler
  2. Kıbrıs
  3. Üstel: “65 yaş üstü 7 bin kişi ikinci doz aşısını daha olmadı”

Üstel: “65 yaş üstü 7 bin kişi ikinci doz aşısını daha olmadı”

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Sağlık Bakanı Ünal Üstel, katıldığı bir TV programında gündemle ilgili soruları cevapladı.

Üstel konuşmasına Baf şehitlerini anarak başladı. KKTC’de ilk pozitif vakanın çıktığı 9 Mart 2020 tarihini yani tam bir sene önce bugün koronavirüsün adamızda ilk defa tespit edildiği tarih olduğunu anımsattı.

Aşılarla ilgili açıklamada bulunan Üstel, 65 yaş üstü 7 bin kişinin daha ikinci doz aşısını olmadığını belirtti. Üstel, şu anda birinci doz aşıları yapmadıklarını ifade ederek sadece ikinci doz aşıların yapıldığını belirtti. Üstel, birinci doz aşılara devam etmeleri durumunda ikinci doz için aşı eksilebileceğini belirtti.

Üstel, ülkede turizmi, eğitimi başlatamamaları durumunda ekonomik olarak büyük sıkıntılar yaşanacağını söyledi. Halktan kurallara daha çok riayet etmesini istediğini de kaydederek bu pandemiyi halk ile beraber aşacaklarını söyledi.

Üstel konuşmasına şöyle devam etti: “Risk faktörü taşıyan esnaflar ve sektörler vardır. Türkiye ve dünyadaki kriter yaş ve kronik hasta yönündedir. Ülkemizde kronik hastaların toplam rakamı yoktur. Doktor arkadaşlarımızın yaptığı veriler neticesinde bunlara ulaşabiliyoruz. Şu anda 65 yaş üzerine baktığımızda 7 bin kişi daha 2. Faz aşı olmayan kişi vardır.”

Üstel: “65 yaş üstü 7 bin kişi ikinci doz aşısını daha olmadı”
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.