1. Haberler
  2. Kıbrıs Gündem
  3. KIB-TEK’in zararının halktan çıkarılması gerekçesiyle greve gidildi

KIB-TEK’in zararının halktan çıkarılması gerekçesiyle greve gidildi

featured
service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 

 

 

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası, “elektriğin özelleştirilmesi ve bilinçli olarak batırılan KIB-TEK’in zararının halktan çıkarılması” gerekçesiyle süresiz greve gitti.

7 Nisan Perşembe günü söz konusu karar ile ilgili yapılan açıklamada, eylemin süresiz olarak yapılacağı belirtilmişti.

El-Sen Başkanı Kubilay Özkıraç, geçtiğimiz günlerde KIB-TEK Merkez Binası önünde yaptığı basın açıklamasında, toplumun zarar görmemesi için bu sürede sadece teknik, arıza ve çağrı merkezi ekiplerinin görev yapacağını ve her gün için detaylı bilgiyi halkla paylaşacaklarını kaydetmişti.

Eylemin gerekçesi ise “elektriğin özelleştirilmesi ve bilinçli olarak batırılan kurumun zararının halktan çıkarılması” olarak açıklanmıştı.

 

 

KIB-TEK’in zararının halktan çıkarılması gerekçesiyle greve gidildi
+ - 0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Bizi Takip Edin
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.